!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

god morgon :)

hoppas ni har sovit gott :)
just nu sitter jag isoffan och kollar på mtv och funderar på om jag skulle göra mig iordning och cykla upp till mormor där mamma och Emil befinner sig.Men pyjamsen är ju såå skön.
ikväll blir det nog örebro med Johan,Erik och sami om jag orkar annars blir det en lungn hemmakväll i soffan :) har varit ute varenda natt hur länge som helst så det kanske inte skulle skada och vara hemma en kväll?:)

Men nu börjar det spricka upp ute så nu kan man ju inte sitta inne längre:)
ha en bra fredag puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback