!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

090719

halloj :)
Gårdagen spenderade jag som vanligt med Erik och Carro var med :)
och det vart som vanligt alledes försent :P
nu är jag med mamma och Emil hos hennes kompis Åsa och vi ska sova här inatt :) hennes ena barn sackarias använder min mage som studsmatta och emil gråter för jag inte kan vara med honom hela tiden så jag smet hit och satt mig fast både Emil och sackarias kom efter :P
jag har hyrt med mig tre filmer och köpt en stor godispåse så det ska jag roa mig med ikväll.
Är lite smått avundsjuk på Dennis som har det lungt och skönt hemma och kan göra vad han vill , fick nyss sms om att han var hos mulle och åt tänk att få sitta stilla och äta i lungn och ro utan att få springa runt och jaga två små barn ;) . men nu är dom otåliga och vill att jag ska sluta blogga och vad gör man inte för dom små ;)

puss och hej / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback