!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Torsdag

Halloj (:
Idag har jag varit hos doktorn i örebro.Efter det åkte jag och mamma till marieberg och käka lunch och jag hann även springa in på gina tricot , och vila , på Gina köpte jag ett par jätte snygga slitna jeans och på vila en randig oversize Tröja , Bild kommer på det :) .
Nu har jag precis kommit hem och sitter i soffan med Emil . Hans framtänder i överkäken håller på att komma ut så han är jätte gnällig och äter på allt han kan komma åt.
Snart ska jag sätta mig och skriva lite mer på svenska arbetet , och kanske börja kolla lite på fakta till so uppsatsen.
Men nu börjar Emil bli otålig .
Hoppas ni har haft en bra dag och från en mysig kväll / F


Byxorna och Tröjan jag Köpte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken gina i örebro köpte du på, fanns det många strl kvar eller? :)

2009-01-15 @ 16:00:02
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: svar till anonym

Jag köpte dom på marieberg , och ja det fanns rätt många kvar faktist (:

2009-01-15 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback