!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

te kväll med cecilia.

halloj (:
Idag när jag vaknade var det 20 minus grader ute . Men inte bangar jag och sara för det inte ,Nejdå det var  på med understället och sen ut i kylan för en långpromenix och tro det eller ej men det var faktist mysigt.
När jag var på väg hem hoppa jag in hos min farmor och farfar en sväng och sa hej, Dom var faktist rätt pigga idag , jag har inte berättat det här för er men nu börjar det bli dax, För ungefär en månad sen fick jag reda på att min farmor har fått alzheimers och min farfar cancer i magen inte den roligaste julklappen precis. Men tillbaka till min dag, Efter jag hade varit där en stund så gick jag hem och åt lite mat sen var jag barnvakt åt thilde.
Sen så ringde cicci och jag gick dit vi drack te och kollade på tv , Otippat va ? ;)
Nu sitter jag isängen och ska snart sova,
Hoppas eran dag har varit bra men kanske inte fullt så kall.
Puss och Godnatt / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback