!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

ny mobil ?

jag har bestämt mig för att jag nog ska sälja min  iphone eftersom jag inte har någon användning för alla saker som finns på den och det känns som jag kan ha roligare för pengarna jag betalar i månaden för att ha gratis internet och sånt. så jag har några modellar jag funderar på och vill gärna ha tips av er eller om ni kanske har nån som jag funderar på och kan berätta för och nackdelar (:



Kommentarer
Postat av: Egor

c 905an helt klart bäst ;D

så kan du ju ta lite mer bilder och lägga ut dom på bdb vetja (Y)

2009-01-27 @ 19:13:34
Postat av: siri :o

den lila är as dålig :'o den typ slocknar hela tiden & går lätt sönder oså, alla som har sån har lämnat in den på laging :O

rekomenderar inte en sån :)

2009-01-27 @ 19:34:56
Postat av: erika knäppgök karlsson :D

jag tycker den här svarta ihopfällbara eller den rosa guld men den är lite mysko xD men något med den fastnar man vid men ändå inte xD

2009-01-27 @ 23:33:51
URL: http://xbadluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback