!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

nu har jag tagit kims dator IGEN!

Det känns nästan som jag bor här nere framför hans dator :P
men han har städat, och nu äter han så jag har faktist inte så dåligt samvete, han får väl lixom skylla sig själv när dom flyttar in i dörren mittimot min ?
Idag har jag inte gjort mycket alls , jag vaknade vid 12 och gick upp och gjorde en smoothie, sen kom mormor och hjälpte mig att sy på mitt löshår och som tack lagade jag pasta gorgonsolasås till henne, Jag kännde inte smaken eftersom jag är sjuk men dom andra tyckte att att det var gott.
och ikväll blir det nog gossip girl maraton för min del,Kim skulle ner på gårn men jag har ingenlust att gå ner dit .
vad ska ni göra ikväll?? (:

Men nu ska jag gå upp till mig och fixa iordning en fruktsallad Puss på Er / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback