!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

måndag !

Halloj(:
Idag kom mamma upp med emil kl halv 9 ,Tack för den sovmorgonen ;)
Hon lämna honom somsagt i min säng och gick ner Jag försökte med tvn i 10 minuter men det var hopplöst han körde attac med sina nya tänder på min arm istället och jag lovar att det gör ont, har bitmärken i armen och han bara skrattar.
efter att ha stått ut plågeriet i 10 minuter gav jag upp och gick ner och gav han lite gröt.
Sen ringde min pappa och fråga om jag skulle följa med till farmor och farfar och äta så nu har jag precis kommit därifrån.
Tänkte lägga ut lite bilder från min julafton i kväll det börjar bli på tiden.
så kolla in ikväll :)
Ha en bra dag så länge Pusss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback