!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Måndag morgon

Godmorgon (:
Idag har jag hunnit mycket nu på morgonen för jag gick nämligen upp kl 6 i morse, Så jag har ätit frukost gett emil gröt och lekt med honom och kollan är endå förlite för att gå till skolan. Ringde nyss malin och hon hade inte ens börjat klätt på sig (:
Tänk att man istället för att plocka ordning på sina saker när man har tid så sätter man sig och bloggar (; Tur att mamma har ett bra morgon humör.
Efter skolan idag ska jag och erika Plugga vi har nämligen so prov i morgon. Sen vet jag inte om jag kanske ska träfffa D Bror på när han slutar att jobba .
Ha en bra måndag Pusss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback