!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Löshår

Jag köpte ett löshår för ca 2 veckor sedan men har bara använt det två kvällar, efter som jag inte trivs i det så jag tänkte sälja det .
Det är cholkadbrunt och 50 cm långt.
Jag har sytt på clips på det så att man lätt kan sätta i och ta ur, så på ungefär 5 minuter får man en jättefin förlänging.
Det finn också hår över för jag behönde inte allt , så det räker gott och väl till en hel förlänging även för dom som hat tjockt hår.
Jag köpte håret + klippsen För 900 kr och tänkte sälja det för 700 kr Så om nån är intreserad så kan ni skriva en komentar eller maila mig på frida_hellstrom@hotmail.com




Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordström

sötis färgade kanske en aning för mörkt? (: <3

2009-01-14 @ 11:15:46
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback