!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Gott nytt år !

halloj , nu är det  2009.

min nyårsafton är väl inget att skryta över jag sov till kl halv 10 på kvällen eftersom jag har 38 graders feber.
Men jag träffade faktist D en stund på kvällen.

Men nu tänkte jag berätta lite om mitt ´2008 som har varit fyllt av det mesta,
Glädje, tårar, svek är ju bara några saker .
jag har framför allt lärt mig hur mkt folk kan förendras en som har varit en av ens bästa kompis kan helt plötsligt bli nått helt annat, och folk man knappt har kännt kan helt plötsligt bli nån man tycker om väldigt mycket .
jag kan inte säga att jag har mist en vän därimot kan jag säga att det aldrig kommer bli det samma igen, och det är inget jag kommer sträva för att det kommer bli heller .
Jag har också blivit ett år äldre och har helt andra värderingar om livet och åren går så fort nu, bara för nått år sen tyckte man att ett år var en evighet , men nu hinner man inte med längre. jag kolla på kort idag Från julafton 2005 och det känns som igår, men det var ju faktist 4 år sen , man blir nästan rädd när man börjar tänka så.
men nu ska jag ta och sova så kanske min feber går ner till i morgon .
Ha en fortsatt bra nyårsafton puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback