!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Godmorgon!

Nu sitter jag i min säng med en kopp te och kollar på mtv, Mamma och Robert är ute och går med Emil så Det är hur lungt som helst hemma (: .
Igår kväll va Cicci här och vi satt i köket och drack te och prata lågt in på natten , Jag älskar dig Cecilia Nordström!
Idag ska jag och cicci in till örebro tror jag , Jag har iallafall slängt ut pappa så vi har lägenheten och då tänkte jag ta chansen att spöa cicci på wi ;)
Kanske skulle tvinga med henne på bio i kväll med , Dock är det inte hennes favvo syselsättning men det går säkert om jag tar fram min rådjursblick (; .

Men nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag gå ner och duscha.

Hoppas ni får en underbar dag Pusss / F

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag älskar DIG, Frida Hellström! <3

2009-01-06 @ 13:23:29
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback