!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

Hallloj :)
Idag var det andra dagen iskolan men jag var inte där.
Jag var på sjukhuset och sen var jag med mamma på ikea.
Vi fick våra klasskläder idag ,dom var faktist okej och riktigt skööna. Snäll malin tog med mina hem från skolan.
Ikväll har Viktor varit här och kollat på let´s dance det var många deltagare men är inte riktigt lika säker på att nån av dom var så bra på att dansa :) Och jag som är så snäll gick ända till nöjesbutiken bara för att han ville ha godis , Det får  bli min god järning för idag ;)
Nej nu blir det tv igen ha en bra fredag kväll
Pusss /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback