!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

första dagen på nya året

Började jag med att sova till kl 4 på eftermidagen eftersom jag fortfarande är sjuk.
jag gick ner och åt lite frukost och så gick jag upp och la mig igen och här ligger jag fortfarande :P
Kim kom upp ett tag och vi kolla på det okända och fredag hela veckan.
I morgon ska jag nog sdova hos min kära mormor om min feber vill gå ner , har ingen lust att smitta henne.
Men nu ska jag gå ner och borsta tänderna och gå och sova igen.
hoppas ni har haft en bra start på det nya året och får en bra kväll puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback