!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

F+C kväll!

Halloj (:
Skolan idag var okej, Förutom att jag är väldigt trött på en viss person som tror sig veta så mycket om mig.
Efter skolan Så gick jag hem och pussa lite på emil sen gick jag vidare till Cicci, och nu sitter vi och kollar på tv.
Ska försöka tvinga cicci att fixa mitt hår för det ser ut som en fågelskrämma ;)
D kanske kommer Till mig ikväll HOPPAS , Jag förstår inte hur jag kan sakna honom så mycket när Det inte ens var ett dygn sen jag pratade med honom. Dock så vart han lite små sur på mig och tyckte att jag var blond, Hmmm inte mitt fel att han är dålig och förklara (;
Imorgon ska jag upp till morfar och fixa mina gymnasieval.
ha en bra kväll / F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback