!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

26/1

Så var det måndag igen , helgerna går alledes för fort enligt mig.
Jag tillbringade min helg med mina två favoriter Cecilia och D.
Skolan idag var skojj jag och oscar bakade bröd på hemkunskapen, och jag och malin var ute och gick på lunchen , Jag min klant sträkte foten xD
Nu sitter jag hemma med snyggmalin och vi ska baka chokladbollar men först ska vi äta en varsin macka, senare ska jag väcka min prins som har jobbat hela natten och tigga till mig en puss innan han åker igen.
ha det bra / F


Kommentarer
Postat av: malle balle

hihihi härlig dag x'D "snyggmailn" xD é du dumm eller fettomailn kanske xD hahahaha jag som trodde jag var din prins ;) löwar dig sötis<333 tack för en mys pys dag 3')<33

2009-01-26 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback