!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

22/1

Halloj (:
Skolan idag var okej Förutom att erika blev sjuk och åkte hem :/ , jag hade styrelsemöte på morgonen så missade
b-tiden .
Efter skolan gick jag och malin och fikade på cafe centrum, Myys faktor på hög nivå, och vi hade så mkt att prata om eftersom hon har legat hemma och varit sjuk i några dagar.
Nu sitter jag och väntar på att D ska sluta jobba och komma hit och vara med mig, vet inte riktigt hur jag ska klara mig i stockholm utan honom en hel helg.
Nu ska jag Försöka få tag på min bästa vän Cecilia men hon verkar inte ha nånlust att svara, Hon kanske dansar föresten ? .
Aja ha en bra kväll Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback