!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

21/1

Halloj (:
Cecilia har fått för sig att jag har börjat utnyttja henne (;
För igår fråga jag nämligen om hennes pappa vaknar lätt och jag fick svaret nej sen fråga hon varför och då berättade jag för henne att jag skulle komma till henne på natten eftersom jag skulle till min snygging och mamma blir så sur när jag kommer hem mitt i nätterna på vardagarna (;
självklart var hon ju då tvungen att ge mig lite dåligt samvete och säga att jag utnyttjade henne :P
Men det jag ville komma till med det här var iallafall att jag har världens bästa kompis och Hon heter CECILIA NORDSTRÖM Känn på det ni , Ni måste verkligen vara avundsjuka (;
Skolan idag var helt okej På gympan var jag ute och gick med william och pw, Och när vi var på väg till skolan igen träffade jag D, så nu klarar jag kanske en kväll utan honom Fast det är svårt.
Jag har ju som tur är min älskade cecilia (:
Nu ska jag plugga lite Hoppas eran dag var bra Pusss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback