!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

18/1

halloj(:
Igår var vi ju som sagt och grattade anna som tog examen , sen var jag och malin ute och gick ,bakade sockerkaka och sen hyrde vi två filmer och slängde oss i soffan och kolla på dom först kolla vi på another gay movie och sen på step up 2.
Idag vaknade jag vid 10 och Fortsatte att packa ihop mitt rum , för nu är det inte långt kvar tills flyttlasset går, sen gick jag ner och börja plugga , har religons prov på tisdag och måste hålla kvar vid mitt betyg.
Nu ska jag gå in och kolla det sista inför gymnasievalen som ska vara inlämndade på torsdag, Det är inte en lätt sak att som 15 åring välja vad man vill utbilda sig till, Jag kommer nog iallafall söka omvårdnad eller handel, var ju inne på frisör ett tag men tror att jag skippar det , Det kan jag ju faktist plugga till senare om jag skulle vilja det fortfarande.
Hoppas ni har haft en bra helg och får en mysig söndagkväll Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback