!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

11/1

Halloj :)
Idag så var mamma och robert i linde och då passa jag på att baka en blåbärspaj och gjorde en tacopaj så det fick dom när dom kom hem, Robert första komentar var: vad är det nu du vill ha för något ;)
Sen så gick jag ut och gick i regnet och blåsten med emil han somnade såklart ivagnen. Efter det så åkte mamma och jag och köpte hårfärg och fära håret mamma vart rödbrun himla snyggt på henne faktist , och jag var mörk :P
Nu sitter jag på golvet och kollar tapeter , det blir en lila och brun blommig :)

Nu sitter jag och väntar på att Kim ska komma upp och kolla på nått tv program han ville se , sen vet jag inte om Viktor kanske kommer förbi en sväng , den som lever får se ;)

Ha en bra kväll allihoppa pusss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback