!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

stockholm och nyköping

Halloj :)
i natt har jag fått sova på soffan eftersom min prins har haft snarkmaraton inatt :P
sen så kom emil in vid halv 8 i morse så då var dte bara att gå upp och leka med honom.
kl 9 kom min pappa och skulle hämta mig för vi skulle till stockholm oc nyköping men såklart va inte jag klar till 9 så han fick sitta och vänta i en timme :P
sen hade han två kunder i västerås innan vi kunde åka till stockholm men dom struntade han i .
Så vi har strosat runt på stan i solen idag.
Jag köpte en kallgul wece hod örhängen hårnålar och tre boddys till Emil. sen så bar det vidare till Nyköping där jag sitter nu, Pappa har några besök här i morgon sen så ska vi åka hem :) .
Det är kul att vara borta men jag längtar hem till min snarkande pojkvän och dom andra.
hoppas ni har haft en bra dag / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback