!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

påskavslutning!

Halloj:)
Idag hade vi påskavslutning med lekar och utklädning:)
vi kom 3:a. Efter skolan så gick jag med mamma upp på stan och köpte påsk presenter åt folk xD Sen kom min snygga bitterfitta hit :) Vi har städat mitt rum och bytt gardiner eller ja jag gjorde dte och linnea låg i sängen ;) ikväll ska jag nog till kalle som fyller 18 år idag Grattis :) .


Bilder från idag :)

               
eva                                          felicia
                
johan                                          erika
            
  jag                                      carl
         
Eva och semita                 oscar



Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder men kanske kommer fler ikväll , och då kommer det nog bilder på mitt rum med :)
Hare gott / F


Käääääftern Sebbe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback