!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Ont!

jag kan säga att just nu känns det inte värt att ha såhär ont och inte kunna prata för att ha mindre ont i halsen sen.
Jag kan inte sova på nätterna för det gör ont ont ont. jag ligger och kollar på klockan och önskar att kl blir 06,00 13,00 , 18.00 eller 23,00 så jag får ta mina älskade smäartstillande , men hur jag än önskar sågår klcoan hur sakta som helst . just nu sitter jag här och försöker få i mig lite blåbärssoppa men det smakar mest blod !
Snart kommer Dennis hem från jobbet  och frhoppningsvis tycker lite synd om mig det tycker jag faktist att jag är värd nu , jag som Alltid är glad och pratar, och nu kan jag knappt säga hej utan att jag börjar gråta ..
Hoppas ni mår bättre än mig ! / F


Kommentarer
Postat av: linnea

Ringer dig i kväll babe <3 hoppas det blir bra snart! för jag vill träffa dig :/ <3 saknar dig hunny, puss linnea <3

2009-04-28 @ 11:22:46
URL: http://lindahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback