!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

många dagar i ett inlägg !

Halloj.
nu var det länge sen jag skrev här igen:p
min helg har varit både spännande, kul och jobbig. I fredags fyllde ju erika år så först var dennis jag och erika inne i örebro och köpte födelsedags present :) .
Efter det så var vi ute och gick med emil, vi gick till konsum och där stod två killar får the phonehouse och sålde massa saker och dom frågade om emil var min  och dryg som jag var sa jag att det var min , och tack vare min dryghet så lärde vi ju känna dom :P så på kvällen träffade vi Sebbe och thomas som dom hette vi åkte in till örebro och sen hade jag rundvandrig med Sebbe i lilla nora :D
Sen har jag ju självklart träffat min  underbara dennis även fast det inte blev så mycket ihelgen eftersom båda var med sina kompisar , det är nog rätt nyttigt för oss bådaäven fast jag tycker att det är jätte jobbigt när han inte är med mig :P .
Igår träffade jag cicci och det var jätte mysigt kändes som vi inte hade täffads på typ 100 år men nu måste det bli ändring på det :)
OCh så till idag då vi bara hade 2 lektioner i skolan för sen åkte vi till vivalla för att kolla på en teater som var SKIT rent ut sagt hur dryg som helst och så var den typ 2 timmar :O
sen så vart det stan en snabbis och jag köpte ett par svarta pumps eftersom sommaren äntligen har kommit hit och jag har slängt alla mina vårskor när vi flyttade. sen så kom dennis förbi och sa hej innan han åkte och jobba .
men nu ska jag tvätta av mig sminket och gå och sova hare gott / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback