!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Långfredag !

Halloj i natt sov cicci här :)
Vi badade bubbelbad och drack x-cider och pratade om allt mellan himmel och jord .
i morse så åt vi först dinkelgröt och sen gick vi ut och gick viii är nyttiga ;) !
Nu sitter jag och Linnea på mitt rum och jag ska snart hjälpa henne och plugga , och Haglund gick nyss.
Ikväll ska Linnea förhoppningsvis sova här och i morgon kommer MIN Dennis <3
men nu måste vi börja med linneas pluggande hare /  F



  En liten dennis, hur söt som helst ! <3

Kommentarer
Postat av: carrowen

MIN BILD ;)

2009-04-11 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback