!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

hello !

idag slutade vi kl 1 det var soooft ;)
Efter skolan sprang jag nästan hem eftersom jag visste att min snyggning låg i min säng och sov, jag la mig också och jag sov enda till kvart över fem så nu kommer jag inte kunna sova inatt .
I morgon är det sista dagen innan lovet hur skönt som helst :)
nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon hoppas det blir fint väder :D just nu står det mellan en röd och vit randig tupklänning eller jeans och en blårandig tubtopp , får se vad vädret tillåter :)
idag när jag satt och funderade ko jag på att det bara är 2 veckor kvar tills jag ska ta bort mina halsmandlar då fick jag lite smått panik jag tycker verklign inte om sjukhus!.
Men nu ska jag ringa och tjata lite på Dennis.
Sov så gott / F




Föresten sebbe det utalas fjååårtis och inte fjortis ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback