!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Helgen !

Halloj (:
Ihelgen har jag hunnit med mycket :)
I fredags var jag först hos min moster och Elsa vi gick på stan och sen var vi hemma hos henne och åt mat , Efter det så kom erika in och på kvällen gick jag, Erika och Dennis på Bio.
Och igår så träffade jag Cicci, vi bakade kaka och var ute och cyklade ingen av oss är ju experter på att cykla precis men vi klarade oss utan någon skada , påvägen hem träffade vi haglund så vi gjorde honom sällskap till Statoil för han skulle köpa mat :)
Senare på natten kom Dennis hit och sov efter han och hans kompisar hade lekt klart med sina bilar . (;

Igår ringde också en kille som tog sig fulla rätten och prata skit och min pojkvän och påstå att han känner mig, För det första har vi träffas vadå två gånger ? och så har han en dubbelmoral till att duga ! men hoppas verkligen att han förstår att han har lagt sitt sista kort och att jag inte vill ha något med honom och göra , att han ska lämna mig ifred !!!

Hoppas att ni har haft en bra helg / F

Kommentarer
Postat av: egor

vem har fixat din nya design? ;)

2009-04-19 @ 21:38:48
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida Hellström, lova mig en sak! Kollar som S ska bara ha! skit i honom..

2009-04-19 @ 21:45:22
Postat av: S

Jag njuter av varje sekund jag läser inlägget av den legendariska människa som inte vågar nämna sitt namn...

2009-04-24 @ 20:25:52
Postat av: Cecilia Nordström

OJ FÖRLÅT SEBASTIAN. glömde visst nänma mitt udnerbara namn. Du KAN vara den största tönten .. see ya!

2009-04-28 @ 14:16:03
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback