!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

söndag!

halloj, nu börjar jag friskna till igen :) idag har vi varit och kollat på ett hus, det mysig planlösning men inga fina färger så det måste tapeseras om i nästa alla rum, sen var jag ute och gick med emil en sväng för det har varit jätte fint väder i dag nästan vårväder. sen kom viktor förbi ensväng och vi kolla på tv och gick ut och gick. i morgon blir det nog örebro med mamma för jag är ledig. ska lämna tillbaka en tröja som jag inte vill ha och kanske införskaffa mig ett par nya skor absolut inget jag behöver men hitta ett par jätte snygga som skulle passa utmärkt i min samling, mamma får krupp på alla mina skor som står överallt i lägenheten ;). egentligen skulle jag behöva städa med för det går knappt att komma in i mitt rum det är grejer överallt men jag har verkligen inte ork till det. de är ju sååå tråkigt att städa men får vl se till att göra det innan lördag ifall snyggve skulle komma hit så han slipper hoppa över klädhögar överkast och kuddar. fast iochförsig man får ju sig ett ordentligt träningspass när man ska ta sig från sängen till soffan eller tvärt om , det finns ju inge ont som inte har nått gott med sig ;). men nu blir det tv eller kanske tilloched plugg får se om jag orkar vara så duktig det skulle ju verkligen inte skada om jag kunde sätta mig med matte och fysikboken nån timme.. ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback