!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Sjuk :/

Hej :) har varit hemma i dag och i går.var hos doktorn i tisdags och tog prover , dom sa att det nog bara var virus och att jag skulle vara hemma och ta det lungt veckan ut. så i dag har jag sovit precis hela dagen, mina kära klasskompisar var här en snabbis på luchen och kolla om jag levde. ett <3 till dom. mamma var nere på skolan i dag och hämta mina böcker hon och Johan (min klassförestådade) fick inte tag på nån annan än bosse så dom la i hopp en hel hög med böcker men jag har ingenaning om vad jag ska göra förutom i svenska och so som jag har johan i och fysik som jag har bosse. men det fixar sig nog. så i morgon blir det att plugga för hela slanten , skulle egentligen ha gjort det i dag med men jag som ju somdagt bort hela dagen men det är bra för så kanske jag kan sova bort min febert lite. man har ju inte ork till nått ... men nu blir det och lägga sig i soffan igen och glo på idol .. Ha det bra /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback