!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag !

halloj. Denna helg har jag spenderat med min älskade Cecilia:) och oj va fort det har gått.. vi har Bara legat i soffan och glott på tv och hon har såklart pratat med john 111 gånger per dag ;). Sen är det ju riktigt roligt när folk har såå bra fantasi och tid så dom kan ljuga ihop massa saker , Känns bra att jag är så himla intresant och tala om ,snacka om att vara avundsjuk .. och det värsta är inte det utan att det är en jag verkligen tycker om och litar som har gjort det. Men man lär sig med tiden vem som är ens vänner. Hoppas bara att folk inte tror på skiten. men om du nu vill lägga din energi på att förstöra för mig är det ju upp till dig.. men nu måste jag verkligen försöka sova så jag orkar skolan i morgon ha det bra / F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, alltid går tiden så fort tillsammans med dig. du är bäst puddingen min! ;)

2008-10-12 @ 23:15:01
Postat av: Cecilia Nordström

Hej älskling! vad är det som är på tok ? Ring om det är nått! PUSSSSSSS.

2008-10-13 @ 11:06:03
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback