!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag.

Hej :) oj vad dagarna rusar iväg tyckte inte det var länge sedan jag satt här och skrev. Men när jag kolla idag var det några dagar sen. min helg har varit väldigt bra i fredags träffade jag D en stund, och i Lördags sov linnea här ,Hon var lite ledsen men hoppas det ordnar upp sig snart Jag älskar dig gumman.och idag har jag varit ute och gått först med Sara och sen med Malin sen har jag packat för i morgon bär det av till helsingborg och mina kusiner. Ska vara där hela veckan för jag har ju höstlov. Men jag har så himla svårt att inte packa med för mycket kläder vi ska ju åka tåg ner så jag försökte verkligen att inte ta med så mycket det blir ju så tungt , men endå fick jag med mig 3 exta ombyten . Men nu ska jag sova, vet ej om jag hinner blogga nått i veckan när jag är nere i Helsingborg, men hoppas ni läsare får en bra vecka så hörs vi igen på Fredag eller lördag / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback