!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Helsingborg

Halloj:) nu har vi varit här sen i måndags, och det är hur mysigt som helst(: igår var mamma jag och Emil inne i stan och gick på stan, jag köpte kofta och byxor och lite mer :) vi åt lunch, kyckling och ädelost sås. sen träffade vi Peter en kille hemmifrån när vi gick ut från Glitter Hur stor är chansen att träffa honom i Helsingborg ? Nästan ingen. vid 4 tog vi bussen hem hit igen där dom tre underbara Barnen väntade, jag lekte lite med dom medans mamma och Lotta laga maten. Idag gick jag upp vid 7 med Emil så att mamma fick sova en stund, sen åkte Lotta och lämnade Max på dagis dom hade nån maskerad som han ville vara med på och han var spiderman (; . När lotta kom tillbaka så gick vi ut med bea och hugo till lekparken. sen var det dags att hämta max igen , men vi fick med oss en döskalle hem, han var målad i ansiktet :P. nu sitter vi och kollar på tv , Bea och Hugo har precis vaknat. I morgon bär det iväg hem igen. så jag skriver nog i morgon kväll igen . Ha det bra så länge /F

Kommentarer
Postat av: Tove

åå härligt å shoppa, skulle också behöva en kofta.

2008-11-01 @ 14:18:35
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback