!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Hej igen :)

nu är skolan slut :) efter jag skrev förut har vi haft gympa då jag bröt nageln :/ ;) men jag klara hoppet tillslut sååå stolt xD. sen var det engelska klassråd och sen 80 minuter matte :O men dagen gick rätt fort endå :) så nu sitter jag här och väntar på att robert ska komma hem, mamma och emil är borta i natt. senare blir det nog att gå ut och gå eller tv med malin . första alternativet låter ju sundast men man kan ju inte vara duktig alla dagar , sen MÅSTE jag läsa möss och människor med den ska vara utläst på fredag och jag har knappt börjat . Bra jobbat Frida (Y).. ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback