!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

torsdag!

hej (: idag var jag hemma från skolan, jag har sovit nästan hela dagen. var nere och tog Emil ett tag så att mamma kunde städa undan men sen kom ullis ett tag och tog honom och då gick jag upp och sov igen . Imorgon hoppas jag att jag kan gå till skolan så jag inte missar mer än vad jag redan har gjort. Fast endå känns det bättre att vara hemma och vila så jag kanske blir ordentlig frisk , Annars blir det ju att man går till skolan några dagar och sen är hemma igen för att man verkligen inte orkar dom sista och då blir det ju oftast tordsag fredag man är hemma så då är det ju oftast dom lektionerna som får lida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback