!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

this is the life!

Halloj (:
idag är en sånhär dag när jag inte har ork till nått och tårarna känns inte långt borta.
men va iallafall med mamma in till örebro , kolla lite på ike till grejer till rummet i nya huset men är som sagt inte på humör så jag hitta inget. Annars brukar jag vara sån som alltid hittar nått.
Nu är jag barnvakt åt emil, men han ligger i vagnen och sover.
sen ska jag nog gå och sova känner mig endå inte sådär super social idag.
och så saknar jag min cicci med hon åkte till stockholm i torsdags och nu tycker jag att det är dags för dig att komma hem så i kan sitta i soffan med en kopp te och skratta åt människor ;).
Och såklart sakar jag D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback