!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

snöö och bullbak!

halloj:)
idag har det snöat hela dagen här, så nu är det vitt överallt.
i skolan idag hade vi hemkunskaps prov och det känns som det gick rätt bra, mycket bättre än vad jag trodde iallafall för jag hade nästan inte pluggat alls.
efter skolan så gick jag hem och bakade bullar :) känner mig som en riktig husmor för i går bakade jag pepparkakor också. Efter jag hade bakat bullarna tog jag med emil på en promenad i snöiga nora, vi gick förbi min farmor och farfar och sa hej och när vi gick därifrån fick vi med min gammla gåstol, tänk att den fortfarande fanns kvar.
nu har jag en trött emil i knät som inte alls tyxker att det är någe kul att sitta här så jag blir tvungen att sluta och börja sjunga monster sången istället.
ha en bra kväll / F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback