!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

snöig torsdag!

hej :)
Det snöa i går och i morse när jag vaknade låg snön kvar det trodde jag aldrig att den skulle göra.
så när jag gick till jobbet i dag så var det jätte kallt och halt. hade med Emil dit till kl halv 12, men han var snäll och lugn och satt i hans nya fina vagn nästan hela tiden.
Efter jag slutat följde jag med malin upp och köpte färg och gardiner, är lite små avundsjuk på dom faktist. Funderar på att köpa ett par sånna fast i bruna när vi flyttar till huset.
Nu i kväll har jag och Viktor varit ute och gått i kylan Jag tycker verkligen inte om när det är kallt.
Nu ligger jag isoffan med tjocka mjukisbyxor raggsockor och kofta men mina händer och fötter är fortfarande som isbitar. så sommaren är väldigt välkommen av mig.
men nu ska jag ta och koka mig en kopp te ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback