!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Sjuk igen !

jaha då var det dags igen , jag som verkligen inte kan vara sjuk nått mer nu. har varit borta i flera veckor sammanlagt från skolan . har varit på vårdcentralen ett antal gånger men dom säger att det bara är ett virus och jag ska gå hem och vila en vecka. men hur ska jag kunna göra det när jag har skola att sköta? men i dag och det ju söndag så får passa på att sova mkt kanske jag mår bättre i morgon , måste iallafall gå till skolan för efter ska jag klippa mig och färga tillbaka håret brunt. egentligen vill jag nog ha kvar mitt blonda men är så himla trött på utväxten jag måste gå och bleka var 6 vecka det är ju inte gratis precis . Så i vinter blir det brunt som gäller sen får jag se om jag bleker det igen till sommaren:). Men ha en bra dag / F

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs gärna min blogg:)

2008-11-02 @ 10:58:31
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback