!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Onsdag !

hej (: . Jaha nu var man sjuk ennu än gång , jag är så trött på det här nu. jag var i skolan fram till lunch sen gick jag hem. jag har ont i hela kroppen och hostar och jag kände att jag inte ville smitta ner hela skolan. jag var iallafall hos doktorn i måndags igen och dom skicka in en remiss till läkargruppen så nu väntar jag på en tid där så jag kanske kan få bukt på min förskylnig . igår hade jag och cicci våran tvkväll egentligen är ju dom på onsdagar men vi har fått flytta för att hennes dumma dans har bytt dagar, men vi får väl hitta nya program i stället för det okända och medium för dom går ju på onsdagar :/. vi hade sveska prov i går med , Det gick okej . vet ej om Linnea eller viktor kommer förbi en stund i kväll får se hu pigg jag är. hoppas verkligen att jag mår lite bättre i morgon så jag inte missar mer i skolan känns inte som om jag kan göra det. men nu ska jag bädda ner mig i soffan framför tvn med en stor kopp te. ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback