!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

lördag eller ja egentligen är det ju söndag (;

halloj (: . i morse gick jag upp tidigt för att åka till örebro med cicci och min lillebror för mamma och robert skulle klippa sig. vi gick på stan en stund, sen när mamma var klar så hämta hon Emil och jag och cicci gick hem till pappas lägenhet han är som vanligt inte hemma . efter det så kom erika och felicia hit, vi åt mat och sen gick vi ut och där träffade vi Andre och Danne. sen gick vi hem för att john Ciccis man skulle komma och hämta henne (; . när dom hade åkt så gick vi ut och satt oss i busskuren för vi skulle igentligen åka till lillån fram och tillbaka. men vi ändra oss och två turkar kom och höll oss sälskap ;). sen så ragga erika och fillos upp nån mysko kille som just nu sitter i min fotölj :O. men ska snart köra ut honom för jag vill sova för i morgon ska jag upp tidigt för jag mitt smarto glömde pappas farsdag present i Nora så jag måste åka dit i morgon och hämta den sen in´hit igen för pappa och jag ska ut och äta. Sov så gott / F

Kommentarer
Postat av: Tove

vad nice.

2008-11-09 @ 20:16:09
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback