!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

lördag!

halloj (:
just nu sitter jag isängen med värdens sötaste bebis bredvid. han har precis förstått att han kan låta, så han har en röstnivå så man får tinitus:P men söt är han för det. just nu ligger han och kämpat att rulla över på rygg, han kaan från rygg till mage men tvärt om verkar vara lite krongligare.
När jag vaknade idag var det folk här och kolla på våran lägenhet, sså när jag kom nerspringade i trappen med pjamas och håret åt allahåll står snyggviktor i vårat vardagsrum xD
När dom hade gått så gick jag och mamma och kolla tapeter till mitt rum i huset, så nu är den bestämd och klar jag lägger upp en bild på den sen :) får vi se vad ni tycker jag tycker iallafall att den är jätte fin :)
Ikväll kommer Lena rickard och william och äter middag hos oss. har inte träffat dom på jätte länge så det kan nog bli rätt trevligt :)
Och i morgon blir det upp rätt tidigt för vi ska in till örebro och köpa en vagn åt Emil och sen kolla på en iphone :).
är ju som sagt rätt taggad på en sån , men jag har ju iochförsig bara haft min andra telefon sen i agusti så jag kanske skulle ta och vänta ett tag, pappa trodde att iphonen snart skulle gå ner lite i pris med . men att kolla skadar ju inte ;) ja just det jag måste köpa en laddare till min dator med jag spillde vatten i hela den förra veckan, och mamma tycker inte det är så kul att jag okuperar hennes dator hela dagarna ;)
Men hoppas ni får en mysig lördag i solen / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback