!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

ledig,besök på virginska och iphone!

Halloj :)
idag var jag ju ledig , men jag vaknade endå kl halv nio så jag gick upp och städade mitt rum.
Sen åkte jag hem till pappa där jag nu sitter. på Bussen träffade jag Anna B och felicia, jag följde med dom till åhlens där jag köpte en ny platttåg för min var söder i mosre när jag skulle använda den ., 
Sen på hm för anna leta vantar åt sin pojkvän :) sen gick jag hem för pappa väntade, när jag kom hem sa han att Ingvar från virginska hade ringt och sagt att vi kunde komma och kolla på Frisör redan idag så vi åkte dit, det verkar jätte bra och jag ska verkligen kämpa för att komma in där :). Efter det gick vi upp på stan och jag fick min efterlängtade Iphone :).
nu har vi precis ätit tacos och ska snart kolla på idol .
hoppas ni får en bra kväll / F

Kommentarer
Postat av: Egor

jag hatar dej så jävla mycket just nu -.-'

2008-11-28 @ 20:00:46
URL: http://egors@hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback