!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

kortis tisdag

halloj :)
Skolan i dag gick riktigt fort , fast det kanske var för att jag fick sluta ungefär 45 minuter tidigare för vi hade kemiprov, och för att jag inte skulle göra det idag så fick jag gåhem istället för att sitta i korridoren och glo.
Nu har jag precis skrivit om min Prao och ska snart begrava mig i kemiboken men först en blogg paus ;).
Skulle behöva in till örebro i dag med och byta en kjol får se om jag hinner det annars får jag ta det ihelgen plugga kanske är viktigare än kläder ? Måste egentligen göra matte läxan som är ungefär en vecka försenad men funderar på att göra den i morgon istället 7orna har innebandyturnering så vi har ingen gympa så då passar det ju galant att sätta sig med matteboken :)

men nu ska jag sätta mig med kemiboken ett tag men skirver säkert mer i kväll.
ha det bra så länge / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback