!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

jaha då var man brunett igen

hej :). i går var jag hos friösren och vart brunhårig, höll på att börja gråta :P är ju så van att vara blond och hlt plötsligt blev man jätte brun :P. men nu börjar jag vänja mig och det vart faktist väldigt fint. Skolan idag var okej vi hade fysik prov men det var faktist jätte lätt. efter skolan kom carro en stund och lämna lite kläder, sen var vi nere på skolan en halvtimme för carro skulle prångt träffa eva !. nu kom jag precis hem från babysimmet var och kollade på min prins, så duktig var han och man blir så stolt, och så klart var ju han sötast av alla, och så Filippa såklart. men nu ska jag gå och fixa en kopp te och kurera min hals ha det så bra och sov gott / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback