!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Hemmakväll i Soffan .

Hej igen .

Jag stannade i nora i kväll känner att jag inte orkar så mycket och behöver tid till att tänka på vad det är jag egentligen vill med vissa saker så en hemmakväll i soffan är vad jag behöver!
så nu har jag precis bytt om till mina lila pjamasbyxor randiga raggsockor och min stora stickade tröja med högkrage inget av dom matchar med varandra men känner att jag inte riktigt orkar bry mig om det och jag ska ju faktist bara vara hemma :).
Nu håller min älskade mamma på att göra bakad potatis och skagenröra så det ska jag mumsa på till idol, och sen blir det film och en kaffelatte för det är fortfarande jätte kallt hemma hos oss.
Sen blir det sänggång tidigt ska ju upp på dom öppnahusen i morgon men känner mig inte sp taggad på det heller hade häldre haft sovmorgon i morgon men det är ju sista chansen att kolla på skolorna innan vi ska välja i januari.
SÅ TAGGA FRIDA! ska försöka få med malin i morgon iallafall :) och så ska ju mamma och pappa med såklart jag tror dom är mer nyfikna än vad jag är :P.

Men nu ska jag hjälpa mamma med det sista innan maten  ha en underbar Fredagkväll / F






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback