!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

HELG!

hej :) ja nu är det ju faktist så att det är helg för mig :)
just nu sitter jag och snygg-malin i den fula bruna skinsoffan, malin leker med ett ljus:p

Idag har jag bestämt mig för att verkligen satsa på skolan nu det är ju faktist inte långt kvar av 9:an och jag ska verkligen kämpa för att få betyg så jag klarar att komma in på frisör. JA för det är faktist det jag vill, jag som var helt inne på Handel men jag har ångrat mig. Kanske är dumt? men känns som jag vill göra nått kul dom tre sista åren av skolan . och jag kan ju alltid plugga vidare efter.

Snart  jag och malin kolla  på film och äta fruktsallad:)
Ha en bra kväll / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback