!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

en roligt måndag !

hej (: tro det eller ej men idag var det en rolig måndag.
jag har ju praoat så jag började klockan tio, sen kom en leverantör och visa smycken.
sen plocka jag och eva upp massa nya fina kläder och så klart stod jag i kassan:)
efter jobbet så gick jag med mamma och emil på stan köpte en svart mys dess kände att mina andra börjar bli rätt slitna.
nu sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska hitta på i kväll. jag skulle behöva ner på skolan och hämta lite böcker har kemi prov tisdag nästa vecka men jag tror inte jag orkar gå ner dit. kanske ska tviga med sara ut och gå i stället var jätte länge sen vi träffads förutom i skolan och jag saknar våra promenader :/ .
men hoppas ni får en bra kväll / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback