!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

det är fredag och jag är fortfarande sjuk !

hej (: jag har fortfarande feber, och det suger! jag vaknade kl 8 för jag hade så gryt ont i halsen, men som tur är det ju vakna med the voice och det förgyller ju vilken morgon som helst.
Min pappa var nyss här och hälsade på trevligt trevligt. Mina kompisar ska in till Stan idag och jag vill med , men icke jag ska vara hemma och bli frisk..
mamma var i lindesberg en stund på morgonen och jobbade och hälsade på anneli som har en butik där och den underbara människan gav mig massa kläder för att jag är sjuk ett stort hjärta till henne så nu sitter jag spänt och väntar på att mamma ska komma hem , hon kommer SNART :D hon skulle bara förbi och hämta min telefon som äntligen är klar . men jag funderar stark på att köpa en iphone i stället (: är det nån som har en sån som kan bertätta för och nakdelar ? (: .
Hoppas ni får en bra fredag och jag skriver nog mer i kväll / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback