!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Breaking My Own Heart

halloj ::)
idag slutade jag tidigt. Efeter jag hade slutat tog jag med Emil ut på en promenad han somnade som vanligt i vagnen så jag fick lite tid att tänka.
Det kanske är att kämpa för jävels när den andra endå inte verkar vilja ha nått seriöst utan bara vill när han har lust ?
krukset med det hela är ju att jag tycker om honom så mycket. Men förhoppningas vis kommer allt ordna sig när han kommer hem . om inte annat kanske vi allafall kan avsluta på ett snyggt sätt.

men nu ska jag ner och gratta göran sen ska jag till cicci men ha en bra kväll / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback