!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

borta bra men hemma bäst.

hej (; nu är jag hemma igen efter en vecka Helsingborg.i dag vart jag bjuden på bio av min käraste erika för jag har ju fyllt år, vi kolla på låt den rätte komma in. jag som har läst boken tyckte att den var mkt bättre än filmen,filmen var hattig och stämde inte alls med boken. Jag fick en ny bok av erika också hon tycker att jag ska börja läsa igen, har sånna perioder i bland att jag läser jätte mkt och ibland inget alls. Men i morgon tänkte jag lägga mig i sägen men en kopp te och börja läsa boken, den verkar faktist rätt bra :). Måste plugga i morgon med vi ska ha fysik prov på tisdag, Atomfysik och vi har knappt gått igenom det och jag fattar verkligen NADA. Men men det är väl bara att begrava sig i bökerna ,kanske poletten trillar ner nångång :P känns bara så surt att sitta och försöka lära sig nått man inte kommer ha nytta av sen , vore en annan sak om det var nått roligt som jag vet att jag kommer ha nytta av men jag kommer väl aldrig behöva veta vad det är för molikyler och atomer som finns i en lysrör ? Men nu ska jag ta och sova ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback