!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

blev ett inlägg till idag (:

jag försöker nämligen att gå andreas att skaffa en blogg , men han vägrar.
han tycker inte att han har något att skriva om:p men vem har igentligen det innan ?
men sen när man loggar in här och ska sätta sig att skriva ploppar det upp massor i huvudet och inläggen blir oftast jätte långa xD. men iallafall när jag sa att han skulle skaffa blogg så frågade han vad han skulle skriva, och jag kom på den briljanta iden om att han  kunde ju fylla sin blogg med FRIDA ÄR BÄST, men inte var han så peppad på det heller , vilket jag tycker är väldigt konstigt (; gör inte ni ? .

Men om nu han har lust att gå in på min blogg och läsa så ska han veta att han är BÄST vad än alla andra säger. och en sån bra vän som han är vet jag många som skulle kunna döda för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback